Igår var jag lyrisk

Historia I på högskolan har precis startat. Igår var jag på första föreläsningen och jag var helt lyrisk faktiskt. Känns jäkligt intressant. Det kommer krävas hårt jobb eftersom det är asmycket läsning, men blir nog jäkligt gött!!


En ny säsong av 24 har börjat komma ut... Jag blir ännu mer lyrisk... Det finns en super action-hjälte inom oss alla. Jag vill vara Jack Bauer om jag fick välja faktiskt... Han är cool, han är hård, han har en snygg dotter, han siktar bra, han har respekt, han kan ringa presidenten och poff få som han vill.

Jag är häftig...

Ska nog göra en facebook-grupp. "Alla som är häftig"...


Eller så ska jag sluta pladdra. Justja fått igång Xbox Live. Min lyrisk-nivå har nästan nått en höjdpunkt, fattas bara att någon diskar åt mig...

Ny soffa har jag också.... ähh skitsamma haha.


Mors

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en bra soffa tycker jag.Skoj att du har börjat med ett av dina favoritämnen och verkar tycka att det e skoj.



Din far.

2010-01-21 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0