Sandviken goes Melodifestival

Haha fast vem bryr sig.

Jag är inget fan av melodifestivalen, varken konceptet eller musiken. Men det är ändå kul! Dels för att det sätter Sandviken på kartan och för att folk har något att pyssla med.

Melodifestivalen är lika stort för Sandviken som det skulle vara för Stockholm om Elvis återuppstod och lirade lite i Globen.

Tro mig.

Folk är helt lyriska... "Det är kändisar i stan..." Jo för Dogge är ju känd haha. No offence, men vafan, det säger väl en hel del om man som "känd" får lira musik i Sandviks matsal, på Media Markt och så vidare.

Men iallafall, jag tycker det är bra med Melodifestival, men inte musiken, men det har ni ju koll på nu så...


Nu blir det lång(?)-promenad ner till min favoritaffär. Haha.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0