Konstigt

Haha fan vad trött jag är. Lite. En del.


Gårdagen var rolig, NHL och öl sen utgång sen hemgång. Skön kväll...


Innan öl och NHL så var jag till bolaget (givetvis) och efter det jobbade jag Donken (I'm lovin' it..............). På Donken kommer en äldre man fram och ska beställa:

- Big Mc!!
- Cola att dricka till den?
- Har ni lättöl? (Det har vi haft)
- Nej tyvärr du, vill du ha cola istället då?
- Jag tar en currysås...
- Yes.......

Sen kommer det en familj och beställer. Efter dom fått käket (för eventuella äldre, läs: måltiden) kommer fadersfiguren i familjen fram till mig och säger att bordet är kladdigt. Jag hämtar trasa och tar mig an uppgiften. Det är lite ketchup som torkat som finns på bordet, jag gnussar och samtidigt brister han ut:

- Jo tacka vet jag ketchup! Det man förstöra bilar med. Släng på det på en bil när det är solsken. Rostar fint!!!
- Jaha, ja cola funkar väl också har jag hört?
- Ja mjölk också..........

Haha. Skön.


På bolaget kom en mamma och en unge bakom mig i kön. Jag börjar slänga upp Elk-flaskorna på bandet då mamman säger:

- Titta, det där är älgarnas dricka. Sånt dricker älgar!!
- Och titta, dom skjöljer ner med jägermeister också.

Ungen: - Ja sån där har du flera stycken hemma ju!!

Haha k.


Ikväll blir det NHL och käk hos Thorell. Fint.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0