Fet

Bra dag...

Ställde klockan på 10 idag för att se om jag var pigg. Absolut inte. Då ställde jag om den på 11.15...

...trodde jag. Visst va! Vaknade 11.50 av ett sms, skönt. Börjar 12.15. Snabbt ner till kärran, och det hade ju inte snöat lite. In i min röda porsche, börjar åka. Jo tjena mittbena. Fastnar med biljäveln!!!!!!!!!

Ringer jobbet förklarar att jag blir sen. Martin kommer ner och hjälper till, bilen lossnar men fastnar igen. Men det orndar sig. När jag sätter mig i sen, ja men då lossnar en knapp på skjortan. Braaa dag. Aaaallvarligt???

Kommer in till jobbet, förklarar min situation med knappen. Och jag kan säga er, det är inte varje dag det är bra att vara fet, för jag ansåg själv, och fick medhåll om, att jag inte kunde stå och visa en del av magen i kassan...

...SÅ JAG FICK STÅ I KÖK!!!!!!

Snacka om att det måste vara lätt att få mig lycklig om jag blir så glad av att stå i kök på Donken än kassa. Men skönt med variation. Hade inte orkat med en till tröttsam dag när folk beställer Max-box och räksallad på burgarna.


Hockey ikväll antar jag.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0