Va fan, blir väl

ett till inlägg idag då.


Jag och Link och Caine segrade i våra matcher idag. Bra jobbat grabbar.



Sen vill jag passa på att nämna min goda vän Daria. Daria är en tjej, sist jag kollade iallafall, och hon är en trevlig prick. Det är lökigt att hon går sam-sam också, den enda rätta linjen! Undrar om Daria har en stalker som heter Jakob och lirar Slaget om Midgård? Hahaha. Ja det är på skoj. Internskämt, som hon knappast förstår.

Sen så måste jag ju nämna Bumbi. Det är också en trevlig prick. Jag tackar för en mycket givande konversation ikväll, haha.

***

Fransson... Svinnöjd



Kan tyvärr inte bjuda på något Plix-citat idag, det som gör denna blogg känd, men det kommer. Lovar!


Mors

Kommentarer
Postat av: DARIA

VADÅ JAG FATTADE INTE SKÄMTET (ÄR JAG DUM?), VEM JAKOB? det har snackats rejält mycket om midgård på senaste tiden, men jag hänger inte med.. TELL MEEEEEEE PLZ, nu ska jag blogga liteeeee också - enbart för din skull my dear friend

2009-01-22 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0