Hockey

med morsan idag.

Det var trevligt och skoj. En bra match där Brynäs vann med 5-4. Brynäs hade spelet, och var det bättre laget. Några tveksamma ingripningar gånger två från Lindbäck gjorde att målstatistiken blev jämnare än vad spelet sa.

Fortfarande inget jobb. Tur att jag har min blogg. Imorgon ska den nog handla om vilket hårgele jag använder, eller är det vax... Eller hur var det.

Livets dryck är nog utan tvekan öl. En kall öl alltid trevligt. Den är aldrig otrevlig. Så länge den är kall höjer den livskänslan en smula.

Men för att vara ärlig, skulle jag vara tvungen att välja mellan att sluta dricka öl eller mjölk i mitt liv. Ja då får nog livets dryck se sig besegrat. Mjölk är fantastiskt.

Har även kollat nya Star Wars-filmen idag. Den där animerade alltså. Den var riktigt bra faktiskt.

***

Blondinbella
: Jag är ingen modetjej så jag slänger på mig det som någon annan säger åt mig att jag ska ha.
Chockad reporter: Ingen riktig modetjej?
Blondinbella: Nej jag är faktiskt inte det, hiihih, innerst inne är jag nog den tråkiga politikertanten istället. Det är ingen som förstått det riktigt än bara.


Haha jag har inte förstått iallafal.

***


Nej nu känner jag mig inte motiverad att fortsätta detta inlägg.


Dagens låt: Lenka - The Show


Mors

Kommentarer
Postat av: Mike

Du jag känner exakt samma sak :) Klart vi ska ses till veckan! Lita på de...

Grattis till seger också ;)

2009-01-11 @ 08:33:24
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Bea

SVAR;

Löka lugnt fick mig att skratta högt! :D



Hoppas att du vill fortsätta att följa min fotoblogg! :)

Klicka bara på bloglovin-ikonen på min sida!

2009-01-11 @ 12:41:58
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Lill

knäpp, blondinbella :)

2009-01-11 @ 12:58:47
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: Bea

SVAR;

Jag läste lite grann, men det var mest i reklamsyfte.

Har precis startat den :)

2009-01-11 @ 14:11:39
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0