Snor

Ja alltså inte sånt där jävla äckel som kommer ur näsan när man är förkyld. Utan snor en lista. Just det. Snor den av Linkk från hans blogg.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Luxan, Lux och Karlsson
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid är glad
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är kittlig
4. Detta är jag rädd för: Spindlar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Snus, mat och sömn
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: inte ta en snus på morgonen, röra spindlar och lyssna på dålig musik
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med alla härliga kompisar
8. Detta vill jag göra just nu:  Dricka lite kaffe kanske
9. Bästa känslan: Lagsegerglädje
10. Värsta känslan: Ovisshet
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:  Humor, charm och ett gulligt leende
12. Är jag kär just nu? Näe!
13. Jag vill gifta mig: Man ska aldrig säga aldrig..
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bli pappa, resa lite mer och löka
15. Min käraste ägodel:  Jag gillar min gitarr
16. Något jag vill ha i present: Faktiskt inte
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisar och en t-shirt
18. Favoritkläder: Nåt stilfullt, gärna att slips och skjorta är med på nåt vis
19. Favoritdjur:  Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Ballader, rock och lite country kanske
21. Favoritlåtar just nu: Eric Hutchinson - Rock & Roll och Lenka - The Show
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Idrott och historia är roligast. Naturkunskap och rättskunskap är tråkigast
23. Stjärntecken: Vattuman
24. En bok jag älskar: Män som hatar kvinnor
25. En film jag älskar: Nyckeln till frihet, sagan om ringen-filmerna och star wars.
26. Tv-program jag gillar: Family guy, Boston Tea Party. prison break och entourage.
27. Favoritdoft: Jean Paul Gaultier och Armani Code
28. Detta äter jag gärna: Kycklingfilé och pizza
29. Dricker helst: Kallt mineralvatten
30. Favoritgodis: Plopp
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Egypten
32. Färg på mina ögon: blå
33. Min längd: 187
34. Jag tror på: ärlighet
35. Jag spelar: ibland dator, ibland gitarr ibland på lången. Inget går bra dock. Fan.
36. Person jag beundrar: Eric Clapton
37. Så här bor jag: Mamma Gävle, farsan Sandviken.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen som helst aning. Bryr mig inte..
39. Det här tänder mig: En läcker blick
40. Det här gör mig avtänd: Smink i överdrift, silikonbröst och falskhet.
41. Favoritfärg: blå.
42. Favoritcitat: "Madonna är fan het för att vara 600 år gammal".
43. En hemlighet jag vet: Skriver jag den är det väl ingen hemlighet va?
44. Bästa present jag fått: Gitarren och laptopen är bra saker.
45. Senast köpta skiva: En samlingsskiva av Dolly Parton till farsan i julklapp haha.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Det var en klurig en. Jag har hört att jag har fin näsa haha.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Haha skulle kunna få bort lite kroppsfet kanske.
48. Udda förmåga/egenskap: Fotografiskt minne
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En örn
50. Vad lyssnar du på just nu? Bruce med The river
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Inte mycket... Kollat på en film.
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? WinRaR
54. Vilken är din favoritrestaurang? Jensas är okey!
55. När badade du i en pool senast? Oktober.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? nej, men det skulle säkert va skoj.
57. Hur många barn vill du ha? Så långt har jag inte tänkt.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hiphop/rap och trance/techno/house.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Kalle-Anka partiet (ja det finns på riktigt)
60. Vad har du för TV-kanaler? Ja dom vanliga typ. Hos morsan är ev. Canal+ på g.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja, till och med kört en.
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har hoppat fallskärm, ascoolt.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Den australienska östkusten
66. Har du en egen trädgård? Absolut inte.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family guy utan tvekan.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Det tror jag inte.
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Återigen, Nyckeln till frihet
71. Favoritpizza? Kebabpizza utan röd sås och lök.
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Porrig rosa hahah.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Kå?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Givetvis inte
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mackan(löken), jag pizza han kebab och sen burgare.
78. Favoritchoklad? Plopp och Marabou
79. När röstade du senast? Här om dagen, röstade på Billie The Visions i Rockbjörnen. Räknas de?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Men inte fan vet jag haha
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja
82. Är du bra på matlagning? Helt okey tror jag. Dock är det min fantasi som talar för mig!
83. Klarar du att tanka själv? Lol, ja?
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca-Cola tror jag..
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Räknas Statoilskjorta+byxor?
87. Vad var det senaste du handlade? Två dosor snus
88. Har du kräkts offentligt? Om jag druckit lite för mycket ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken, självklart.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Det tror jag absolut
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Minns inte faktiskt
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja, på kuken också. Dum fråga.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen aning..
96. Vad har du i din väska? Vet ej.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Vet inte..
98. Vad är du tacksam för idag? Att jag, mina nära och kära mår bra
99. Var hittade du den här listan? På Links blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Filip Hammar, Fredrik Wikingsson och Per Strand.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0