smyger..

eftersom jag vet lux namn & pw så smyger jag in här & säger HEJ. mohaha.
har dessutom grymt tråkigt. så varför inte? lux behöver få upp statistiken här lite, han skriver ju så tråkigt ;) ha ha ha.

nä men jag sitter & lyssnar lars winnerbäck på spotify som för övrigt är en damn good thing. luxan visste inte ens vad det var när jag berätta :O han är nog efterbliven................

hoho nu är dags att kila. en annan har ju plikter att sköta (dvs skolan). kanske smyger jag mig in här en annan dag medans luxan sover.

puss&kram

hittade den här bilden i arkivet så den får duga (är ju faktiskt snålt med bilder här tycker jag)



Kommentarer
Postat av: luxan

grymt mycket kritik jag fick då =(

2009-01-23 @ 14:34:36
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0