Shit men assåå

jag ba va å shoppa igår asså å de va så mysigt vi ba å dom ba å alla ba SHIT VAD LÄCKERT. Asså vet ni??? jag ba snackade med min father som ba ringde min mother och vet ni vad??? jag ba fick pengar till den där skitläckra topen.... å vet ni vad som va lätt bäst?? ATT SPEGLA SIG. ja ba stog däär i typ asså 22 minuuter. shit.

åå girlen brevid mig i omklädningsrummet... shit... hon ba handla på mellandagsrean... my god. hon ba köpte den där tröjjan... hallåå de är 2009!! den tröjjan va ba så 2008........ folk kan ha såå dålig smak asså. shit.

***

Lördag eftermiddag, jag håller på lagar lite käk. Det kommer bli gött. Spelar lite skön musik och samtidigt bara låter kycklingen marineras. Fint som snus. Ja inte i kycklingen alltså. Men ändå...

Igår var jag till Valbo med Jossan och Stålan, och sen var vi på tidningscupen i flera timmar. Kollade på massa olika matcher... En sak jag tyckte var rolig var när kurdiska spelade. När det inte gick deras väg, använde dom svordomar precis som alla andra gör, men dom jag hörde svor på svenska. Jag skulle inte svära på engelska om något gick dåligt i Australien. Fast det är klart, dom bor ju i Sverige. Tyckte bara det var intressant.

Efter ett tag kom Plix och Johan. Och Hannah och Johanna. Det var lökigt... Min fläta var grym. Haha!


Dagens ämne är givetvis fjortisbloggar. Tragiskt att säga det, men nästan alla bloggar som tjejer skriver i är mer eller mindre en fjortisblogg. Dagens outfit, bild på väskor som kostar 1500 kronor styck, lite coola slang, dålig meningsuppbyggnad och en massa jävla bilder på sig själva.

En fråga kära läsare: Skulle ni tycka det var kul att läsa vad jag har på mig varje dag? Skulle ni tycka det var kul att jag posade framför en jävla spegel, tog ett kort så att kameran syns bara för att jag ska visa dagens jävla outfit? Vem fan bryr sig?

Jag menar, jag kommer ju aldrig kunna gå i mjukisbrallor mer... Fan man kan ju inte blogga om att man har mjukisbrallor.


Mors

Kommentarer
Postat av: Anonym

men läs inte de bloggarna då

2009-01-20 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0