Musik

och musik.

Precis, så är det. Det finns musik och musik. Det finns en liten skara hjältar inom musikvärlden där det handlar om att ha talang och vara duktig. Sen har vi den stora skaran med bland andra Madonna och Enrique Iglesias där det handlar om pengar, pengar och åter pengar, dessutom kan dom inte sjunga heller.

Hur skulle det se ut om människor utan talang började jobba som läkare? Katastrof skulle jag säga. Nej låt dom som är bra på något göra det också!



Tänkte presentera en lista med några av dom låtar jag hatar mest. Låtar som får mig att fundera om inte jag kanske ska bli artist.

 Listan ska iallafall heta: "dra-åt-helvete-ni-suger-kamelröv-listan". Enjoy!

Rihanna -Umbrella
E.M.D - Jennie let me love you
Kate Perry - I kissed a girl
Basshunter - Boten Anna
Kate Ryan - Ella Ella
E-Type - Life
Lady GaGa - Just Dance
Da Buzz - Alive
Maskinen - Alla som inte dansar
One Republic - Apologize
Rihanna -Disturbia
Danny - Tokyo
Frida - Dunka mig gul och blå
Markoolio - Ingen sommar utan reggae
Ola - Natalie


Det finns givetmis mängder med fler skitlåtar. Men orkar inte ägna en sekund till åt dom. Känner mig sjösjuk eller nåt... Nej fy fan för dålig musik.

Förstår inte det musikaliska i remixer, techno, house och trance. Helt seriöst så är nästan hiphop bättre. Och då jävlar är det illa!


Mors

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du sluta klaga på allt..?

2009-02-01 @ 14:08:04
Postat av: luxan

hahah :) va roligt att nån irriterar sig. då har jag lyckats. å dessutom klagar jag inte, jag ger min syn på saken! :)

2009-02-01 @ 14:20:41
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0