Morgoninlägg..

Jag är less. Hade fått mejl från en gammal lärare som undrade om jag kunde vicka för honom idag. Jag blev skitglad ända tills jag insåg att han skickade mejlet för två dagar sedan och korkade jag inte läst mejlen på några dagar.

Jag ringde och kollade. Någon annan hade ringts in. Så nu är jag vaken. Eller jag har inte ens gått och lagt mig eftersom jag var tvungen att kolla upp lite saker i fall jag skulle få jobba. Nu istället ska jag hänga med Linkk ner på staden för jag ska fixa lite papper etc.


Mors

Kommentarer
Postat av: Åsa

Godmorgon. Fyfan va surt, hoppas de trillar in nått annat.

2009-01-14 @ 08:17:38
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: julia

haha vadå? EMD?

2009-01-14 @ 11:01:19
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: hannah

HAHA.

2009-01-14 @ 12:59:43
Postat av: Anonym

haha suger kanske är att ta i , men jag tycker inte att dom förtjänade det där priset!

2009-01-14 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0