Lite diverse

intressanta och ointressanta saker. Börjar med att citera något jag hittade. Ganska roligt är det:

"men jag vet att ALLA tjejkompisar jag har är EMOT porr, och det vet jag eftersom jag frågade alla mina vänninor som har kille, om de kan acceptera porr, oavset om det gäller att de sj kollar eller deras kille.

ALLA sa samma sak ; ALDRIG. och jag själv skulle dumpa min kille om jag ngndag kommer på honom."

Haha det var skoj. Jag undrar ju förstås om kärleken tar slut bara för att en kille kollar porr? Det är väl inte killens fel att kärringen hans har huvudvärk hela dagarna va?...

***
Skulle på hockey. Var taggad till tusen. Det blev ingen hockey. Inte lika taggad. Seger blev iallafall Härligt.

***
Har käkat på Max med Fudde och Plix idag. Bjuder på ett skönt citat från lunchen:

Luxan: Jag ska nog ta en chilicheese
Fudde: Ok, tar nog lökringar jag.
Plix: Luxan, vad skulle du ta?
Luxan: Ja chilicheese.
Plix: Okej, är det vitlök det eller?

Han var helt seriös. Niclas Wiklundh kan intyga. Men vem är förvånad?

***
Jag fick inte jobbet som vikarierande hemkunskapslärare på Söderskolan. Men inte är jag bitter för det, saknar ju rätt kompetens.

***
Det lutar starkt åt att jag börjar plugga gymnasielärare till hösten. Då finns möjligheten att jag och Johanna till en början blir klasskompisar igen. Hon sa att hon såg fram emot det oerhört. Jag instämde...

***
Det är lite coolt att skriva tre stjärnor (***) när man är klar med något. Så gör krönikörerna på Aftonbladet har jag sett.

På tal om Aftonbladet ja, dom har ju stjärnan (hehe) Mats Wennerholm. Att han fick pris som Stockholms journalist för att han är så duktig osv känns ungefär lika rätt som att "Jennie let me love you" med EMD blev årets låt igår.

***
Några nyårskort:


Lux, Fudde och.. Ja hon heter säkert Johanna. Det gjorde dom flesta!



Thompa på g.



Vad är det intressanta Fudde och Thompa kollar på?

***
CSI Miami börjar typ nu, därför avrundar jag nu. Eller avstjärnar. Eller?



Mors

Kommentarer
Postat av: Chefen

Gymnasielärare minsann! Det kommer gå utmärkt för dig förutspår jag, om du väljer att vandra den vägen. Kom dock bara ihåg att Chefen redan är upptaget. Men titeln "Soffmästare" är ledig(eller "couch-master" som det heter på engelska och fyndigt nog då anspelar som en ordlek på "coach" vilket är vad dagens lärar- och ledarskap handlar om, så det passar bättre än jag först trodde. Fantastiskt vad man hinner tänka medan man skriver.Men kom ihåg att ibland så hinner verkligheten ikapp oss... http://s46.photobucket.com/albums/f128/finkel74/?action=view&current=pbot.jpg" )

2009-01-09 @ 09:56:40
Postat av: fudde

HAHAHA!

Fy fan vad jag skratta när han frågar om de är vitlök!



Plix fan va du kollade på tjejen du hade bredvid dig på max! Hon är JÄTTE bomberna! HAHAA

Satsa på henne du ;)

2009-01-10 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0