Leverbiff

med kokt potatis och lingonsylt. Är det nå jävla gott eller? Inte för att jag ätit det idag, men imorgon blir det så tror jag.


Imorgon ska jag på hockey också, det ska bli skoj som fan. Kom igen nu! Annars blir det en sväng till Sandviken och Af och fixa lite.

Haha farsan och jag hade en konversation om RockKlassiker (den nya radiostationen) haha och farsan sa att han hade åkt bil i två minuter sen stod han inte ut mer och bytte. Han sa att han saknade Morronzoo och han totaldissade Adam och Gry. "Dom tror att dom är nå".

Haha ja vad ska man säga?


Haha Blondinbella ur Let's Dance också. Så jävla viktigt. Nästa år ska jag vara med.


Mors

Kommentarer
Postat av: LUstig.

Håller med farsan din! ;) Dom suger :D

2009-01-25 @ 23:49:57
Postat av: big bro

leverbiff och potatis är ju gott det :D

2009-01-26 @ 12:43:18
URL: http://burner.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0