Katastrof i centrala Sandviken, sju polisbilar och..

Så där, tack. Nu har jag er uppmärksamhet.



Dagens ämne är fyllemat
. Frågan är, finns det något som är godare än att käka efter krogen? Maten smakar tre gånger så bra som i vanliga fall. Och det är helt sjukt vad hungrig man är.

Men vägen till ljuvlig mat efter krogen är en tuff stig att vandra. Den är nästan lika tuff som Moses resa från Egypten. Men bara nästan.

Man måste tampas med massa andra hungriga mathuliganer
Man måste tampas med att inte ramla omkull
Och man måste tampas med att pengarna ska räcka.

Men när kampen är över, ja då känner man sig som ett ess i en kortlek, samtidigt som dom andra känner sig, just det, helt knäckt. Under tiden dom andra är hungriga så börjar dom bråka och får sitta på kåken. Men det är lugnt, dom tog sig ut med en stege. Hehehe.

Hur som helst, fyllemat är fantastiskt. Och en bild säger mer än tusen ord sägs det ju... Så varför inte?





Mors

Kommentarer
Postat av: Bea

SVAR;

Självklart.

Jag försöker vara ärlig :$

2009-01-12 @ 10:17:26
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Jag ska bli nya blondinbella.

Inget fel på henne, vill inte uttala mig om någon jag inte känner liksom.

Det är bara falskt, lol.

2009-01-12 @ 18:39:31
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha. aw. bea (takai) hon är lite lycklig.

2009-01-12 @ 21:31:47
Postat av: emma.

bea är lycklig.

2009-01-12 @ 21:32:07
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0