Jag lyckades

förklara ett mattetal för en elev idag. Svinnöjd är jag. Haha


Vardagen känns bara bättre och bättre. Skönt att jobba, sitta i lärarrummet och dricka kaffe och prata med gamla lärare, käka skollunch i min gamla matsal.

Efter jobbet drog jag hem till min gamla vän Lissan. Lissan är helt enkelt en skön brud jag tjuvrökte med när jag var typ 13 bast och skithäftig. Sen har det rullat på. Ja inte cigg alltså... Äsch ni fattar.

Snart ska kock Lux fixa spaghetti med köttfärssås. Ska vara lite tacosmak på den tror jag...


Imorgon är det fredag. Ingen aning om vad som händer, förutom jobb på dagen, men det löser sig, iallafall om man tror kärringen som sket i vasken.



Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0