Hemlig Gästbloggare

så var det dags för mig att entra luxans blogg. han tjatar, tjatar & tjatar så vad gör man inte för en vän?

2009 har det blivit också. 2008 var året jag träffade mr lux first time. klurig prick det där. blir upprörd över någon film jag inte har sett..

appropå det, nyår var det igår också. ALLDELES för ÖVERskattat. oh my! jag firade in det nya året med familj & nyktert. gamla kläder hade jag också, som i någon annans öron skulle vara helt ofattbart.

jag känner ett väldigt sug att länka till min egen blogg här & sno lite av luxans läsare men då försvinner spänningen med "hemlig gästbloggare"...... typiskt.


 

jag återvänder till min film. vi kanske hörs igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0