Det är officiellt

ja angående blondiner alltså. Eller hur tolkar ni detta?

HANNAH säger: "men lilla vän? jag är blond. jag kan inte tänka så mycket".


Bra då har vi rett ut det. I lugn och ro. I sjung och sko. Skoter. Terräng. Ängel. Elak. Hängde ni med där?

***

Håller på med lite ny design på bloggen, eller snarare Hannah gör det, ni vet hon blondinen som har ett H på slutet. Det är snällt. Jag orkar inte länka hennes blogg. Men hon heter iallafall Hannaholsson.blogg.se. (Snacka om att bjuda på läsare).

Jag och mamma ska gå på hockey imorgon. Skellefteå är ingen lätt match, men har satsat 1000 kr på en etta. Kom igen nu Brynäs.

Ikväll är det lets dance och min bloggkollega blondinbella är ju med. Jag har pratat med henne och önskat henne lycka till (på familjeläkarmottagningen i fall hon ramlar)!

Ja vi är ju konkurrenter jag och blondinbella. Jag ser dock en uppåtgående trend. Hon utmanas.


Har käkat kyckling med jordnötssås och ris idag. Det var nice. Ja för det var det.



Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0