Bumbi

har en bil. Den är fin. Den fina bilen har ett batteri. Batteriet är jättedåligt. Så vad händer? Jo bilen lägger av. Det blev kallt och humöret blev lika lågt som temperaturen. Iallafall Malins (Bumbi) haha.

Sen får jag sms från Hannah:Hur blir ni bogserade?
Jag: Vi blir bogserade av en elefant.....
Hannah: Ja men är du dum, en riktigt bogseringsbil eller en vanlig?
Jag: Jaha du menar bärgare eller vanlig bil då? K

Ja du Hannah, vad säger man? Bogseringsibil...... Jag är inte förvånad iallafall hahah.


Nu blir det film med morötter och dill.


Mors



Kommentarer
Postat av: hannah (eller idioten är kanske mer passande)

HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-01-31 @ 01:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0