Återigen

försöker jag hitta energi att skriva ner några rader här... Energi som finns ibland, och ibland inte. Men så är det väl med det mesta...

Lycka till i Bryssel Johanna. Om du får jobba för EU, fixar du in mig också då? Hälsa att jag jobbat på Statoil. Och tack för kvällen här om kvällen. Synd att jag kom sist när hela ligan spelade spel bara.

Anne, blivande sjuksköterska, chockade mig idag. Hon hade ingen aning om vad uttrycket "milf" betydde. Men det gör inget. Allt har sin tid. Till exempel har ju Di Leva fortfarande inte upptäckt att han klär sig hemskt..

Det är Grammisgalan nu. Trevligt, så jag tänkte gå och kika det snart...


...förresten börjar det bli så långtråkigt att gå hemma så jag funderar på att skriva en deckare eller något i den stilen. Kapitel ett ska heta "Ester och hennes jävla äppelpajer". Bokens titel blir med största sannolikhet "Granatäppelträdet som visnade".


Jag är dessutom grymt besviken, haha, på mina läsare som inte på något vis uppmärksammade min paintillustreringen av Peter Griffin och Stewie Griffin i inlägget före... Jag så besviken.



Mors


Kommentarer
Postat av: hannah

dom kanske hade uppmärksammat den om det var du som hade gjort den ;)

2009-01-08 @ 17:53:17
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Strö salt i såren. Gör det!

2009-01-09 @ 11:40:48
URL: http://anneg.blogg.se/
Postat av: Anne

Ojoj! Får väl lägga till det då.

2009-01-09 @ 11:48:21
URL: http://anneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0