Actionhjälte

God eftermiddag alla läsare, idioter och riksdagsmän. Världen är full av hjältar, filmen har en värld av hjältar. Hajjar ni? Hursomhelst jag känner mig lite som en hjälte för er. Jag är som nybryggt kaffe på morgonen och ser till att ni får ta del av massa kloka saker här på bloggen varje dag.

Men ni behöver inte tacka. Det är lugnt.

Om ni var en actionhjälte, vilken av följande skulle ni vara då?

* Superman
* Spiderman
* Batman
* Aragorn
* Sonic (ja jag vet att han är tecknad men han är cool)
* Fantomen
* Super Mario
* Yoda

Jag skulle varit antingen Yoda eller Aragorn.


Dagens ämne är kramar
och en kram kan vara det mest fantastika som finns. En sån där mysig kram så man känner sig glad och pigg i hela kroppen. Men en kram kan nog också vara det värsta som finns.

Jag menar hur löjligt är det inte när två personer lite obekvämt ska hälsa på varandra och "ger" varandra en kram. Ni vet en sån där kram när båda personerna putar ut med arslet för att komma så långt ifrån varandra som möjligt, när armen bara hänger som en slak kuk runt ryggen och kinderna inte ens rör vid varandra.

Det är så jävla illa med sånna kramar tycker jag. Kramar ska vara rejäla annars kan det vara. Jag menar, vem fan vill ha en halvgräddad kanelbulle?

Inte jag iallafall.


Mors

Kommentarer
Postat av: big bro

Jag skulle nog varit Super Mario! Har alltid haft en liten besatthet av honom :) Och nej, ingen vill ha en halvgräddad bulle! :)

2009-01-27 @ 08:10:54
URL: http://burner.bloggagratis.se/
Postat av: BAJSMACKAN

DAGENS TOFFELHJÄLTE SOM SKRIVER OM KRAMAR

2009-01-28 @ 03:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0