Tror ni det var varmt i morse?

Isåfall ber jag er att tänka om. För jäklar i skolans köttbullar vad kallt det var.

Dagen då? Jo då, gick upp halv 7 och käkade lite frukost... Sen gick jag och la mig igen i ungefär 20 minuter. Efter var det dusch och cykling till Björksätra som gällde. Jag hatar att cykla och kallt var det som sagt.

Det går fortsatt bra med jobbet, vilket är riktigt roligt. Får se om jag får något nästa vecka. Vore inte alls dumt inte.

Ikväll har jag ingen aning vad som ska göras. En sak är iallafall säker; jag måste somna tidigare. Får väl se hur det går med den saken. CSI NY är det klockan 21.00, och det är ett bra program, dock gillar jag CSI Miami bättre.


Förresten, är det något som vet hur lång tid tid det tar att rätta ca 25 st hörförståelseprov? Jag vet! 




Mors

Kommentarer
Postat av: kusin

CSI Miami suger, jag tål inte Horatio!

CSI Las Vegas är bäst! :D

2009-02-02 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0