Tjo bre yo

heheh hej.


Har redan snackat lite om brejk/pause i min blogg, och jag håller fast lite vid det för tillfället. Har börjat blogga i http://sandvikensaints.blogg.se, men ska ändå fortsätta här. Men det blir troligtvis inte lika ofta.

Jag känner att det är dags att ta steget mot en större publik, haha, så det ska bli kul att vara kompanjon med Linkk. Man känner sig värvad till ett nytt lag, även om man har ett stort hjärta till moderföreningen... Äsch ni fattar.

Har faktiskt redan skrivit ett inlägg på sandvikensaints, gå gärna in och kika...


Idag har jag jobbat en sväng, dagen till ära var det idrott på Jernvallen, alltså skridskor. Dom var så där taggade på det... Sen var jag hem till Sara och käkade scons (som jag skrev igår) och det var så jäkla gött... Och då ska man inte tala om cafe latten jag fick! Fina fisken det...

Nu ska jag fixa några mackor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0