Sammanfattning födelsedag!

God kväll! Min dag lider mot sitt slut... En mycket bra dag som började tidigt imorse då jag och min mor hade ett litet ärende att uträtta. Det gick ganska fort dock, vilket var skönt...

Sen var det hemåt mot Gävle som gällde, handla lite, laga lite mat, öppna lite presenter, powernappa i 20 min, löka, dricka kaffe och så vidare.

Klockan gick, pling plång på dörren, och där stod mormor och morfar. Tack så hemskt mycket för presenterna... Diverse prat och så, sen kom Thompa och Plix. Det blev lite mer snack. Lite mer grabbigt än med mormor och morfar kanske... Undvek t.ex. att berätta att jag däckade klockan 11 i fredags för mormor och morfar haha.

Lite senare kom moster och kusin. Tack även ni för presenterna!

Senare käkade vi MIN maträtt som jag kommit på själv! Oj oj, lyckat blev det... Godaste dom ätit... Ja idag iallafall haha! Nu är jag hemma i Sandviken igen, har varit och kollat på hockey hos Fudde. Behöver inte säga mer där.

Så nu blir det chill dom sista timmarna.


Mors

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du haft en bra födelsedag och att allt är bra med dig, det var inte igår direkt!! :)

2009-02-10 @ 22:56:27
URL: http://saraleinonen.blogg.se/
Postat av: Addebrushan

Grattis på 20 års dan!

2009-02-10 @ 23:15:56
Postat av: big bro

Just i helvette! Grattis!! :)

Sämst på att komma ihåg födelsedagar...

får jobba på det dära :P

2009-02-11 @ 03:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0