ooh

When it's all over nooowwowow. Skön liten rackarns låt. "Det blir mycket goare med en kudde" som Tamminens farsa skulle ha sagt, ja så tänkte jag med dressing på salladen. Fy fan, den var inge god alls. Nej icke sa Nicke. Cool.

Har varit hos min moster hela dagen typ, var mycket skoj. Jag vann på sällskapsspel första omgången, andra omgången var jag överlägsen tvåa, men släppte snällt in moster min i mål efter hon fyllde år. Kusin var på efterkälken... Lite oflyt med frågorna kanske...

Är det någon här som vet hur det är att skotta snö med en grytslev?


Nu ska jag kolla på Yes Man. Började igår, och den är ganska bra...


Och som vanligt, kolla in http://sandvikensaints.blogg.se

Mors

Kommentarer
Postat av: kusin

fett med iflyt på frågorna.. men kan erkänna att frågespel inte är min starkaste sida.. men de är kul ändå.

2009-02-22 @ 01:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0