Kokta rödbetor

med senapssill och stekta flugsvampar. Det ni...


Nu känner jag mig inte efterbliven nå mer (så det så bara fröken H!) eftersom jag också fixat Spotify. Sjukt skönt program... Lite drygt att alla låtar inte finns. Men man ska inte klaga, men tyvärr är det så att mycket vill ha mer. Men jag är nöjd.

Mackan snackar fortfarande konstant om volontärjobbet, jag gillar hans energi, och jag börjar bli lika taggad själv! Det skulle vara jäkligt lökigt att jobba med apor (och andra djur), men skulle det inte vara coolare att vara en apa?

Då slipper man t.ex:

-plugga högskola
-gå till AF
-torka ringen om man pinkar på sidan
-åka i fängelse för att man slagit till nån dryg jävel man inte gillar
-tvätta kläder
-se Aftonbladets artiklar om Linda Rosing


Men livet som människa är bra det också, så jag tänker inte be om ett byte haha.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0