Flickor och deras hår

är ett jäkla problem. Jag är övertygad om att klimathotet inte varit så allvarligt om inte tjejer skulle lägga ner så mycket energi, tid och pengar på sitt hår.

Titta bara på det här utdraget från en av alla miljoner fjortisbloggar:

hur lång tid tar det för dig att fixa håret? :)

Svar: Om jag har blött hår tar det riktigt lång tid.. Torka håret tar väl 10 minuter, sen ska jag använda min volume master som tar 5 minuter och sedan tupera "rader" för mina extantions. Så kanske 20 minuter, sen beror det på om jag ska ha lockigt då tar det 30 minuter.



Det jag undrar över är varför det ska vara så mycket krångel? Och kom för fan inte med "man vill vara fin", för det är kanske tre killar utav 100 000 som märker att en tjej har haft i någon jävla volymsmörja i skallen.

Så det måste handla om att man ska göra det för att blogga om smörjan. Med andra ord; man vill ha bekräftelse!

Titta bara på Pernilla 'falsk och jävligt äcklig' Wahlgren när hon gör reklam för Garnier. Ge fan i att göra sådana reklamer och satsa pengarna på cancerforskning eller något istället.

Killar är väl inte dom bästa alltid heller, vi käkar på MAX och fiser och lökar. Men MAX klimatkompenserar med att plantera träd! Det gör då fan inte Garnier.


Mors

Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAHA kan inte annat än hålla med dig :P

2009-02-10 @ 14:29:34
URL: http://bodiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0