Det snöar lite?

Det är sjukt mycket snö just nu. Drygt som bara fan. Jag vill ha vår och sommar. Jag gillar den där känslan man får när våren är på gång, snön smälter, solen skiner och fåglarna åter igen börjar skita överallt.

Då vet man att sommaren är på gång.


Aftonbladet har lyckats igen! Dom har levererat det fantastiska budskapet genom en artikel med en doktor: Gå inte till jobbet när du är sjuk.

Det är ju helt briljant information.


Haha läste på DN att Blondinbella, ni vet hon som har så dåligt ställt osv, försöker fixa gratis kläder genom reklam på sin fjortissid.. blogg! Nu blir hon granskad av KO (konsumentverket) vilket är mycket skojsigt.

Det är små stunder av lycka som gör att en chockladkaka är godare än kaviar. Helt självklart det ju!

Ikväll är det raw, förra veckan var roligt som tusan... Jag säger bara Magnus Betnér. Det är en av dom få personer jag ser upp till här i världen. Ja, han och Blondinbella alltså.


Ni vet dom här halvroliga uttrycken "bättre med en rövare i Polen än en polare i röven"? Jag kom på ett eget: Bättre med köttfärssoppa i munnen än köttförssoppa av mun. Briljant va?

Har ni några förlsag? Dom bästa förslagen presenteras här på bloggen tillsammans med eran bloggs namn (vilket gör att ni har 2 miljoner läsare), är det inte fantastiskt?


Mors

Kommentarer
Postat av: big bro

Bättre ett jack i hallen, än ett hack i ballen :)

2009-02-08 @ 15:33:53
URL: http://burner.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0