20 tårtljus

hahah. Skön beskrivning av sin ålder det! Man börjar fan bli gammal nu haha.

Sitter här och lyssnar på Bruce och lökar lite. Ska snart ta en kopp kaffe tror jag... Senare kommer det lite folk, Plix och Thompa bland andra. Det kommer bli asgod mat, en maträtt som jag hittat på själv. Ojoj, det är tur att jag inte öppnat restaurang i Sandviken... Hur skulle det då gå för pizzeriorna?

Förresten.. På tal om att öppna restaurang, man kanske ska öppna något som har med Elvis och raggarbilar att göra? För något sånt finns inte va?

Tror ni min mormors tårta är äcklig??? Då tror ni fel. Oj oj säger jag bara. Fint som snus det.


Mors

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis grattis grattis :)

2009-02-10 @ 14:19:58
Postat av: Lustig

Grattis luxie! :)

2009-02-10 @ 19:47:38
Postat av: Julia

Grattis Luxan! Hoppas du haft en jätte bra dag :) Kramkram!

2009-02-10 @ 22:02:29
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: pussjag

haha som snus ;)

2009-02-13 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0