Julafton

Riktig roligt igår.

God mat och trevligt sällskap hos mostern. Vi körde sällskapsspel också, jag kom på en slamrande 4:e plats... Vi var fyra som spelade... Galenpanna tror jag det var. Jag hade Silvia och Kaknästornet. Soft.

Sen blev det Kharma på kvällen. Faktiskt mycket skönt folk. Är fan ingen tvekan längre, Kharma är sjukt mycket roligare än Lobby. Synd att dom flesta är taggade på lördagar (och då Lobby) haha. Vilket problem.

Linkan igår på toaletten efter han hade tvättat händerna. "Skalet" på torksaken hade ramlat bort, Link försöker ändå. Haha då får han en jävla stöt hahah. Asläckert. Han och Jansson skulle komma hit och lira NHL också, dom måste ha dissat mig.

Besviken haha.

Nej om man ska ta en dusch. Snart blir det herrmiddag. Asnice.


Mors

Kommentarer
Postat av: link

juustja! hahaha, en sjuuk stöt också ju. Såg livet passera revý

2009-12-26 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0