Jaha

Då har man varit vaken sen 7. Har hunnit gå en långpromenad, ätit frukost, läst tidningen, städat lite, tvättat...

Okej, hitta 14 fel/lögner i meningen över haha. Jag har iallafall hunnit läst tidningen sen 7... Alltid nåt? Faktiskt städat lite också, men det var ganska halvhjärtat!

Fick nåt ryck igår kväll, så jag bokade Lasse tills på lördag. Ska bli roligt, har aldrig sett han live. Fan vad jag bränner pengar nu. Sthlm och bortamatch torsdags, Betnér fredags och nu Lasse kommande lördag. Men ähh, vafan, man lever ju bara en gång.

Jag är piggare idag måste jag säga, igår var en riktig jävla depp-dag. Min depp-dag berodde inte typ på att en nagel gått av eller att jag inte fick in tipset eller vad det nu kan vara. Kom inte in i stämning bara... Seg och tråkig dag...

Jag och Martin tog oss ett glas igår kväll... Ja alltså, saft. Så idag ska jag åka till ICA för att köpa BOB's Jordgubb/Rabarber-saft. Sjukt god. Har fan drömt om saften tror jag.


Senare i eftermiddag blir det VFU och sen arbete. Ibland funderar jag om jag jobbar för mycket? Kanske inte är så jävla hälsosamt att sova tre timmar, åka till skolan mellan 9 och 16 och sen börja jobba direkt man kommer till Sandviken för att sluta runt midnatt...

Jag skyller på SandvikenHus som tänker höja hyran...


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0