Brynäs

Härlig match igår, 6 mål, 3 fina poäng. Två mål av Kahnberg. Två mål av Soumervori och ett ass. Härligt härligt...

Kahna är på g nu han! Vet det. Haha, jag har sagt hela säsongen till Obba: "Ikväll gör Kahnberg två mål". Jag fick ju rätt efter typ 28 omgångar iallafall...


Har varit en rolig tid på slutet här. Sthlm och bortamatch, Betnér, Lasse W, massa hemmamatcher i Pastillen. Bara 50000000 sidor text osv att läsa i skolan nu. Sen är det bara fem år kvar. Haha.


Idag ska jag laga kyckling. Soft.


Mors

Kommentarer
Postat av: Chefen

Fem år??? På min tid fick vi plugga i ett sekel, och 47 timmar om dagen! Vi fick rycka av naglarna och skriva med vårt eget blod eftersom pennor var dåligt för karaktären och vi fick tänka med knäna eftersom staten ägde våra hjärnor. Som examensprov knäckte universitetsrektorn våra tår och sen fick man gå 80 mil för att hämta examensbeviset. Fem år... Det är som att bli kysst av fröken Sverige i lätt motvind. Egentligen ganska trevligt och går fort men det finns ändå något där att klaga på...

2009-12-10 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0