Bläddrar i tidningen

Har inte lagt mig än. Fastnade på massa gamla idol-klipp och annat kul.

Sen kom tidningen, så jag läste den lite. Som vanligt försöker folk "äga" varandra på "debatt"-sidan (snarare försök till debatt). Idag var det bråk om reflexer på människor som är ute med mörka kläder när det är mörkt. Soft.

Sen kikade jag lite på vad folk ville ha i julklapp. En tjej svarade att hon ville ha en laptop, en svart eller en vit. Okej att folk är utseendebögar och så vidare, men vafan, en dator på grund av färgen? En dator är ju ändå något om teknik, något man (bör?) kräva en hög prestanda av. Icke.

Det är ju typ som att jag ska sälja min bil i en annons på blocket. Den enda info jag ger: Tjena säljer nu min röda bil... 3000 kr.". Ännu softare.

Något annat roligt är ju folk som ska "låta bra" i tidningen och säger att deras julklapp gärna får vara att familj, släkt och vänner mår bra.

Själv är jag mer inne på att min familj, släkt och vänner ska må bra året runt, inte bara runt julen... Haha...


Nej nu blir det väl ändå sängen.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0