Vilket aventyr...

Igar kom jag till Airlie Beach efter att jag akt nattbuss fran Hervey Bay i 13-14 timmar. Sa nu har jag kommit ikapp dom andra efter min helt otroligt fantastiska tur pa Fraser Island.


Fraser Island ar varldens storsta sand-o. Jag och 9 frammande manniskor akte i en stor jeep pa "vagarna" pa on. Vagarna bestod endast av sand, sand och ater sand.

Utsikten var helt fantastisk. Allt var sa jakla fint... Jag har aldrig sett en mer stjarnklar himmel, jag har aldrig sett en coolare soluppgang (trots en del moln) och jag har aldrig sett sa fantastiska vyer. Maktigt.

Forutom allt det coola har jag aven sett en riktigt stor spindel (som min hand ungefar) nar jag skulle ga pa toa, och (jag aldrig pa toa vill jag lova) jag tror aldrig jag varit sa radd, sag en orm slingra pa sand-vagen, sett flera varaaner och odlor.

Riktigt cool campingtur vill jag lova.



Innan jag slanger upp bilderna tankte jag bara gratulera mitt alskade Brynas till alla segrar. Fortsatt sa. Tankte ocksa saga att imorgon onsdag drar vi fyra pa segling i tre dagar (Whitsunday) och sen aker vi upp mot Cairns.

Bilder:


        

       

       

       



Nu ar vi som sagt i Airlie Beach. Lite bilder dar i fran ocksa:

Airlie Beach fran ovan.



       





Nu kommer det droja nagra dagar igen innan ni kan lasa nagot. Onska mig en trevlig segling!



Mors

Kommentarer
Postat av: Hannah

önskar dig en trevlig segling :)))

2008-09-30 @ 10:05:40
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Önskar dig en trevlig segling. Oj oj vilka fantastiska bilder.Måste ha vart en upplevelse. Blir så avundsjuk på dig.Ja det går bra för Brynäs.Har blivit erbjuden flera biljetter,men har ej gått än.Ha det så skönt nu och var rädd om dig.

Hälsa dina kompisar.

Pappa o Barbro

2008-09-30 @ 13:07:10
Postat av: Carina Karlsson

Vilken upplevelse, önskade att jag var där, är inte ett dugg avundsjuk..... ha ha. Ha det jättebra på nästa äventyr, med en underbar segling. Var rädd om dej. KRAMAR Mamma

2008-09-30 @ 16:10:34
URL: http://luxan.blogg.se/
Postat av: Josefines

Fy tuuuusan vad härligt!:D

Puss och kram<3

2008-09-30 @ 19:26:09
Postat av: Isa

Tack luxan! Hoppas ni får de bra ni med på eran segling;) Pusss

2008-10-01 @ 11:40:30
Postat av: Mormor o Morfar

Hej! Skönt att allt gått bra på den fantastiska resan.Kramar.

2008-10-01 @ 20:04:16
Postat av: fastern

Vilken "Lyckoprupp" du är som får vara där å vara med om alla upplevelser. Kram från mig o min familj

2008-10-02 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0