Noosa

Hejsan, nu ar vi i Noosa sedan igar, det ar en ganska liten stad, och sa ar den kullig, valdigt kullig.


Igar morgon kom vi hit efter att jag och Selge varit pa Transit Center och Hungry Jack's (deras burger king typ..) hela natten lang. Vi laste tidningarna, lyssnade musik och spelade kort... Kortspelet vann jag utan storre anstrangning. Det hela borjade bli lite segt, helt plotsligt kom det ett gang australienare in som var hungriga... minst sagt hunriga.

       selge    hehe    hehehhh

Vi akte en buss for sammanlagt 45 dollar, det skulle kostat mer om det inte vore for Mate Rate, bra med billigare... Ja till slut kom vi fram och Selge, som varit har forut sa och pekade "dar ar hostellet", "skont" hann jag tanka i 0,435 sekunder, sen markte jag att bussen akte ner for en lang backe. Dar nere lag alltsa busstationen, och javlar i mig vad jobbigt det var att ga upp for den dar backen for att komma till hostellet sen... Jag tyckte vi skulle ta en taxi haha.


Nar vi kom fram vackte vi Samuel och Anton, roligt roligt att se er igen. Tror Samme hann lura mig tre ganger forsta kvarten vi var dar... Om spindlar, mer spindlar och massa annat haha.

Efter det lokade vi lite, checkade in i ett rum och gjorde oss lite hemmastadda sa att saga. Sen gick vi och handlade mat... Och det visade sig att Brumpa kunde varenda vara i hela affaren... Han har koll den pojken.

ehjt  sangen

Nu ska vi ga och fixa lite saker... Telenr till mig och biljetter till Whitsunday tror jag... Sen blir det stranden. Och mamma, du hade ratt, jag behovde en ficklampa... Det gick inte sa bra att lasa tidning nar vara tyska rumskompisar skulle sova typ klockan 8.....


Mors

Kommentarer
Postat av: PLIX

HAHA! men du var killen hungrig eller? skaplig hamburgare:O

2008-09-03 @ 14:11:36
Postat av: Chefen

Robinho till Manchester City??? Vart är världen på väg. Kul att du trivs Down Under.

2008-09-03 @ 18:07:40
Postat av: Ida

Kul att läsa om din resa ;) Ser fram emot uppdateringar!

2008-09-03 @ 22:20:57
URL: http://idamellstrom.blogg.se/
Postat av: annika

härligt att höra att allt har gått bra, trots uppförsbacken ;) hur har ni det annars då?

2008-09-04 @ 10:56:16
Postat av: mli

skönt o höra att allt verkar bra :) lova & uppdatera ofta nu :D isa å ja saknar dig redan!

2008-09-04 @ 12:52:20
Postat av: samuel

Jag luras aldrig

2008-09-06 @ 08:41:38
URL: http://samuell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0