Noosa Nationalpark

I forrgar drack vi vin och kakade korv som vanligt, sa behover kanske inte ta upp sa mycket om det... Igar var vi daremot till ett av dom finaste stallena jag varit pa i mitt liv (an sa lange), och det stallet ar Noosa Nationalpark.

Vi gick langs med kusten i parken pa en tra-ramp och utsikten var fantastisk. Vi gick ungefar en kvart, sen gick vi ner for en slutning och kom till en fin strand, dar badade vi och solade och spelade fotboll pa stranden. Jag tror jag log konstant i tre timmar igar. For jaklar vad man njuter av livet...


tatat      heheh      helt ok

hej stranden      jag och anton njuter lite..      hehehehehe

stranden...      trixx      boll


Som ni ser sa har vi det inte allt for daligt faktiskt... Haha. Vi drar nog till stranden idag ocksa! Just nu ar Selge lite irriterad... Han har glomt losenordet pa bloggen han gjorde igar sa han var tvungen att gora en ny. Tror den heter clementiner.blogg.se! Hehe. 


Nu ska jag lasa lite sportbladet och sen ga hemat och koka spaghetti...


Mors




 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur varmt äre i vattnet? :D

2008-09-08 @ 09:43:50
URL: http://soetmongo.blogg.se/
Postat av: Carina Karlsson

vilka härliga bilder, man blir lite avundsjuk, nej mycket avis. Har du badat? hur många grader är det ivattnet? Må så gott kram Mamma

2008-09-08 @ 12:11:37
URL: http://luxan.blogg.se/
Postat av: Isa

Fy fan vad ni verkar ha det bra:) Är liite avundsjuk på dig luxis!

2008-09-08 @ 22:44:46
Postat av: linkmajstro

LUXXXXXXX !! fel ställe å vara på! sverige är ju mkt bättre , ska se vårat väder. typ 6 grader varmt nu ju :D

2008-09-09 @ 01:57:05
Postat av: Josefine

Hej vännen! Guuuud va underbart ni verkar ha det!:) Fortsätt med det, det gör ni garanterat:D Puss och kram! <3

2008-09-10 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0