Fraser Island!

Nu borjar det handa saker. Verkligen. Den kommande veckan kommer troligtvis vara den basta i mitt liv.


Det ar planerat sedan lange att jag, Brumpa, Selge och Samme ska gora Whitsunday tillsammans. Den kommer vi gora den forsta oktober. Det finns aven en bild i ett tidigare inlagg pa en strand, det ar alltsa Whitsunday (segling, snorkling osv).

Men nu ska jag aven gora Fraser Island, och det ska jag gora nu pa fredag den 26:e. Pa detta aventyr, som jag bokade for 5 minuter sedan, kommer jag och gruppen jag ar med i att aka runt i stora jeepar pa varldens storsta sandstrander. Det ska vara helt fantastiskt har jag hort av exakt alla jag pratat med.

Sa den storsta skillnaden mellan Fraser och Whitsunday ar segling mot jeepturen.

Sa detta blir mitt sista inlagg pa 5-6 dagar. Sen aterkommer jag med massa bilder, massa harliga skriverier (haha coolt ord) om vad jag varit med om.


Jag ar forvantansfull.



Mors

Kommentarer
Postat av: Carina Karlsson

Komihåg att det är slirigt i sanden,så man måste vara klar i knoppen. Ha det jättebra, Kramar

2008-09-24 @ 11:57:26
URL: http://luxan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Pengar är insatta. Ha det nu riktigt bra å ta många bilder som du kan.

Kramizar.

2008-09-24 @ 21:12:31
Postat av: Isa

Ja är fortfarande lika avundsjuk på dig!!;D

2008-09-25 @ 15:38:30
Postat av: mormor-morfar

Lycka till en fin resa.Kramar.

2008-09-25 @ 19:04:51
Postat av: fastern

finns det plats för mig oxå? isf kommer jag... haha, vilket önsketänkande. ni vill nog inte ha "gammlingar" med er. ha det så kul allihopa. kram

2008-09-25 @ 19:54:59
Postat av: Lökboten

God natt käre nicklas, jag sitter här 02:44 och har lirat wow hela dagen, glider in och kollar på din blogg. och för att vara utomlands med gratis internetuppkoppling borde du faktiskt göra det lite mer till en reseblogg, där du uppdaterar lite oftare? för jag vill höra vad som händer!! och säker många andra också...men, samtidigt försår jag dig som kanske inte är inne på datten hela dagarna, ja menar. det finns säkert skitmycket spindlar,hajar, maneter, myggor osv som är coola:)



GLHF KRAMIZZZZZZZ

2008-09-30 @ 02:47:18
Postat av: Chefen

Hoppas du är snäll med koalorna!

/Chefen - som tittar in lite snabbt enligt avtal

2008-09-30 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0