En kartong med munkar

ar inte dumt.


Det kopte jag har om dagen pa en munk-affar. Innan dom stanger sa saljer dom munkar billigt. En kartong kostar typ 40 kr, och det ar massa (!) munkar i olika former och smaker i den. Det var latt vart det.


Alla (utom jag och Selge) har flyttat ut fran rummet nu, men det kom tva nya idag, en av dom ar hollandare och dryg... Den andra har jag inte pratat med sa mycket.


Imorgon ska jag pa svart-jobb intervju haha. Ska traffa ett par som vill ha hjalp med malning, sa om det gar bra far jag borja jobba pa mandag nasta vecka. Ungefar 5-6 timmar om dagen. Tjanar 10 dollar timmen, ungefar 70 kr timmen det... Och eftersom jag slipper skatta ar det ju helt ok!

Runt den 23 drar vi uppot mot Cairns... Da blir det aven Whitsunday! Sen aker vi nerat mot Sydney. Men just nu chillar vi i Noosa sa lange... Och det ar great.


Igar lag vi pa stranden i nagra timmar... Det var mycket skont, Anton och Samme somnade... Jag och Selge kickade lite boll.... Badade gjorde vi ocksa so klart.

Har aven kort bil for forsta gangen, pa "fel" sida eftersom det ar vanstertrafik har, men det gick bra. Jag var lite nervos bara.


Det skulle egentligen komma lite roliga bilder till det har inlagget, men det blev na strul nar Brumpis skulle lagga upp korten so vi avaktar med dom...


Nu ska jag kaka kyckling!



Mors

Kommentarer
Postat av: annika

hahah, man kan ju undra varför alla flyttade ut från erat rum så fort ;) roligt att du hörde av idag också, de tackar vi för :)

2008-09-11 @ 20:13:09
Postat av: Isa

Heeey:) Vi gör inte mkt:P Vi jobbar, jag är o provjobbar på hotellet i högbo för tillfället, men de är kul:)O emelie är på monroes! Sverige är grått o trist så nej de skulle inte vara helt fel att hälsa på er! Hoppas ni har de bra:) Puss

2008-09-11 @ 23:06:23
Postat av: Josefine

Fasen va fint!:) Kul att läsa om vad du gör vännen!

2008-09-12 @ 21:37:36
Postat av: Isa

Haha nice de hoppas du får jobba lite då:) Hur varmt har ni de om dagarna då? kan ju tala om att de var 4 grader varmt här igår kväll fyy fan!! pusss

2008-09-13 @ 17:22:38
Postat av: mormor och morfar

Hej!

Vad det låter gott med munkar önskar vi vore hos dig och fick smaka. Här är vädret bara grått och trist. På onsdag åker vi till Åland.

MÅ SÅ GOTT

KRAMAR MORMOR MORFAR

2008-09-14 @ 00:05:45
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0