SKYDIVE!

Vad ska man saga?


Jag har hoppat skydive! Det var kanske det coolaste jag gjort i hela mitt liv. Spanningen, kanslan och skracken i kombination skapade inget annat an den varsta adrenalinkick jag haft i mitt liv.

Det var helt fantastiskt.



Info om mitt skydive:

* 4,3 km upp i luften
* Fritt fall i nasta en minut (d.v.s utan fallskarm)
* En hastighet pa ca 240 km/h (utan fallskarm)
* Total hopptid (ca) 4 min
* Fantastisk utsikt
* Latt vart varenda krona


Jag har aven gjort en film, och har forsokt att hitta nagot program som gor att man kan byta filformat fran vob till avi. Jag misslyckades sa jag har annu inte kunnat lagt ut filmen pa youtube. Ska forsoka na senare igen.


     

cool

     



For dom som undrar hur "programet" for den fortsatta delen av resan ser ut, sa titta har :

- Cairns ca en vecka till
- Flyg till Sydney
- Boka flygbiljett till Malaysia
- Stanna i Sydney till den 26/11
- Flyg till Brisbane
- Flyg till Kuala Lumpur
- Hemresa (datum ej klart)



Mors

Kommentarer
Postat av: fastern

Jag förstår din lycka. Tompa är fortfarande salig i blicken när han berättar om hoppet som han gjorde 1992. Ha det bra. Kramar

2008-10-20 @ 18:47:11
Postat av: Carina Karlsson

svävat i det blå, ser underbart faligt ut. kramar mamma

2008-10-21 @ 19:01:15
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0