Okej

jag ar val tvungen att blogga lite...


Okej... Vi ar fortfarande i Cairns! I

gar var en riktigt rolig utekvall... Vi kopte en biljett for 20 dollar, fick aka buss fran en pub till en annan och sa vidare. Var pa sammanlagt fem stallen, var av en som dom delade ut gratis pizza pa dansgolvet... Haha latt basta club jag varit pa...


Jag planerar att gora lite saker har i Cairns innan vi aker vidare:

Snorkla (igen) i det stora barriarrevet... Tankte ha en kamerajakel med mig den har gangen.
Skydive... Inget planerat an men det verkar sa jakla maktigt... Fri falltid: 60 sek.


Haha oj, listan blev inte langre an sa... Men det ar ganska schyssta saker... Som jag skulle ha sagt det: Battre med tva stora kottbullar som ger bra eftersmak an manga sma som dessutom inte smakar nage bra...



Hannah sager att jag ser annorlunda ut. Haha. Det kallas branna forstar du val....



Mors

Kommentarer
Postat av: Carina Karlsson

Festen rullar vidare, det är bra, ta reda på varje sekund. Ha skoj, var rädd om dej. KRAMAR Mamma

2008-10-12 @ 18:22:50
URL: http://luxan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Trevlig pub det där.festa på å ha det sköj.Akta dig för pirayorna när du snorklar.

Pappa

2008-10-13 @ 10:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0