Sydney

Hmm vad kan jag skriva? Kommer lite i punktform:


* Vi bor 2 minuter fran en cool strand som heter Bondi Beach har i Sydney
* Jag och Selge har hangt med Jarrod anda sen vi kom hit, sa javla skont att se den manniskan igen
* Mitt minneskort till kameran ar stulet, hej da 280 oersattliga bilder
* Min mobil blev stulen igar natt, som tur var hade jag alarm satt pa den och hittade den i en annan persons vaska.
* Det ar helt vardelosa datorer har pa hostellet
* Det ar molnigt, men fruktansvart varmt
* Alla Brynas-forluster far mig att grata inombords. (KOM IGEN NU VAFAN !!!)
* Pa mandag far jag snus, fy fan va gott




Mors


Kommentarer
Postat av: fastern

Synd att du förlorade bilderna som du hade på minneskortet. Tur att du fick tag på telefonen igen. Varför passar du inte på att sluta snusa, det är ju ett bra tillfälle när man blir utan och har svårt att få tag på ny. Ha det bra å var rädd om dig å dina saker. Kramar

2008-11-02 @ 20:39:27
Postat av: Pappa

hej sonen. Bra att du hittade telefonen.Gefle IF spelade oavgjort i näst sista omgången och har därmed klarat allsvenskan inför nästa år.



Kramar

2008-11-03 @ 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0