Sydney!

Nu befinner sig hela ganget i Sydney, Anton och Samme kom imorse (jag och Selge forra veckan). Det ska bli en sjukt rolig tid i denna fantastiska stad.


Har om dagen var jag och Selge till Operahuset och Darling Harbour. Det var diverse jattecoolt.. Mycket fin stad... Sandviken har inte mycket att komma med, finns ju dock en kanal, men det ar anda snappet under Sydney och dess vatten! Haha.


Jag och Selge borjar aven rakna ner for varan tripp till Malaysia. Vi kollade pa hostell idag, ungefar 5-10 dollar natten, vilket motsvarar ungefar 25-50 kr, det ar sa javla nice haha.


Jaha vad ska man skriva nu da? Jag borjar bli lite rasslig; huvudvark och ev. feber. Kommer ga over snart dock, det har jag bestamt mig for.


Bjuder pa diverse kort:














Mors


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka häftiga bilder. Blir så avundsjuk, önskar att

vi finge vara med dig därnere.



Kramar Pappa o Barbro

2008-11-05 @ 14:21:36
Postat av: Mamma

Köpt minneskort? fin fina kort. Bättre i det sjuka? Hem längtan. Kramar

2008-11-07 @ 06:39:44
Postat av: Chefen

Din FC funkade fortfarande ja, så där hade du tur. De brukar avregistrera kontona i augusti men då du är så trevlig så fick du vara kvar ett tag till. Har vidarebefodrat Brynäs-hälsningen till Per. / Chefen

2008-11-07 @ 09:17:00
Postat av: Mormor-Morfar



Hej!

Härliga bilder både du och bakgrunden.Kramar.

2008-11-08 @ 17:10:28
Postat av: Josefine

Miss U!

2008-11-09 @ 08:29:57
URL: http://skidbruttan.blogg.se/
Postat av: kusin

Hoppas du har köpt många fina julklappar till mig!!! ;D Ta hand om dig och kom hem! Vi saknar ju dig! Kramar från din favorit-kusin :P

2008-11-12 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0