Malaysia

Hejhej resan gick bra. Forutom lite luftgropar, tappa bort passet, ga vilse i Kuala Lumpur. Jag har nog aldrig varit sa radd som jag varit idag. Nu ar det battre dock.


Det ar billigt har. Har fatt massage i 30 min (mycket bra) for 60 kr. Klippt mig for 60 kr pa ett riktigt bra stalle. Jag och Selge ska bara loka ikvall. Musik blir det. Vi har en mycket bra utsikt fran rummet (over Twin Towers bl.a), det ar dock det enda positiva (forutom att det ar billigt) med stallet... Javla betongklump...

------------------------------


Det ovanfor strecket skrev jag igar, skulle precis uppdatera sa gick tiden ut. Oflyt, ungefar som vanligt da alltsa... Men det ar okej.

Vi har for inte sa lange sedan kakat brunch pa en restaurang. Ris med diverse kott och dryck blev det. 16 kr ungefar...


Jag gillar Malaysia mer och mer for varje minut som gar. Men igar var ingen hojdarstart i och med att vi gick vilse... Men nu har vi koll pa laget!

Vi ska aka pa nagot vattenland, besoka Twin Towers, aka till Pyramiden (varat namn pa superstort kopcentrum) igen och till en marknad i Chinatown.

Sen blir det diverse lok ocksa.


Mors

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha du min son, luftgrropar och borttappat pass.......har det fixat sig med passet? Kollra inte bort dig i djungeln därborta nu. Sköt om dig.

Kramen

2008-11-28 @ 07:37:00
Postat av: Mamma

Bra attallt ordnat sig, se bara till att komma hem. Kram

2008-12-01 @ 03:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0