Jaha

vad sjutton ska man skriva?


Jag har lite "writers block", en av dom fa saker jag larde mig pa Engelska B. Shakespeare hade tydligen en writers block nan gang. Synd om han. Du ser Patricia.


Om dagarna ligger vi pa den harliga stranden Bondi Beach. Det ar varmt och skont. Sen nar solen gatt ner kan det bli ett glas vin eller tva, eller sa tar vi det lugnt bara...

Jag har last ut andra Stieg Larsson-boken nu forresten, riktigt bra. Kan inte vanta med att komma hem och fa rivstarta pa tredje. 




Nu har jag varit borta i 76 dagar. 76 fantastiska dagar. Jag har 12 dagar kvar i detta fantastiska land. Sen blir det Asien och Malaysia. Det ska bli trevligt.


Pa tal om att varit borta ett tag. Har om dagen klamde Per 'Plix' Strand ur sig sin forsta fraga sen jag kom hit till Australien. Den lod sa har:

"Du luxan... Har dom oboy i Australien?"

Oboy..... Vem ar forvanad liksom? Haha. Men det var en ganska bra fraga....



Drojer inte sa lange innan jag ar hemma. Da ska jag ga pa hockey, och jag ska ta med mig Anton lille, som aldrig sett en hockeymatch. Jag tycker synd om dom som inte fatt uppleva det vackraste som finns pa denna jord. Anton kommer bli sa glad over en riktigt harlig sport, eller hur Anton lille? 



Mors 

Kommentarer
Postat av: anna h

hoppas du har det jätte bra där borta =) ska bli roligt att träffa dig sen

2008-11-14 @ 15:37:45
Postat av: P

haha ! jamen, oboy är ju gott ;)

2008-11-14 @ 19:31:41
Postat av: HANNAH

bra lux! jobbigt att inte ha tredje boken, men visst var andra bra?????? :DDD

2008-11-14 @ 22:03:36
Postat av: mike

Fråga Daniel vilken som är världens bästa sport? ;) haha! Och vad han anser om hockey =) hehe!

Längtar till du kommer hem lux, då ska vi fira.

2008-11-15 @ 09:37:43
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: mli

kom hem nudå , saknar dig !!

2008-11-16 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0