Hej tjena godkvall och tja

Jaha. Har kommit langt med detta inlagg kanner jag. Hmm...



Hittar pa en lista med fragor at mig sjalv eller nat.


Senaste boken jag last? Pojken som kallades det
Nast senaste boken jag last? Millenium - flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
Senaste film jag sag? Rock'n'rolla pa bio har i Aus
Senaste laten jag horde? The River med Bruce Springsteen
Basta svenska artist just nu? Billie The Vision & The Dancers
Basta utlandska artist just nu? Jack Johnson (Banana pancakes och Constellations ar trevliga latar)
Kladesplagg just nu? Shorts och Linne sa klart!
Ar det ett bra tangentbord som jag skriver pa nu? Nej, det ar helt vardelost
Vad ar jag riktigt sugen pa nu? Snus skulle inte vara dumt
Var ligger mitt smultronstalle? Noosa, Australien
Vart ar Selge nu? Ja det undrar jag ocksa
Stanger skitinternetcafet nu? Jepp det gor dom



Haha jaha tjena hej godkvall. Blev inget vettigt blogginlagg idag... Snart drar vi till Malaysia som sagt, och jag ska val forsoka fa till ett halvseriost avslutande inlagg innan vi aker dit.



Mors

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har det tagit slut på upplevelser?? Kramar

2008-11-21 @ 00:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0