Tv-reklam

i all ära. Eller nej, död åt reklam, men jaja, alla vet att det bara skulle bli program som suger apa ifall inte kanalerna hade reklam som gav finansiering till utbudet. Blablablabla massa babbel.

Gillar Icareklamen, den är ganska rolig, är som en liten serie man kan följa ungefär... Dessutom är den ju flera klasser bättre än skit som Hem till gården, Seinfield, Two and a half men och liknande randomprogram...

Har nyligen sett en reklam som handlar om VÅRTMEDEL. En pojke har vårtor och säger att doktorn alltid fick ta bort vårtorna förut, men inte nu längre... Vårtdödens tid har kommit... Nu mer kan man ta bort dom hemma, vilket den lilla pojken gör! Och vips, så kan han glida iväg på sin fina lilla skateboard igen fnissande och jete-glad *hiHi*.

Min fundering är... Kunde inte ungen åka skateboard med vårtor? Vart är samhället på väg? Jag är så arg!!!!



Nu har jag skrivit av mina aggritioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0