...

så här tycker jag om kön till Kharma igår: X&("¤&()"¤¤("=)/(=/(/=(/)=(=)/%#%¤#="¤(=&/. Eller vad säger du http://fittsimpa.blogg.se?


så här tycker jag om folk som tankar och sedan åker UTAN att betala: =/)/=)%"/)=/%)"/")=%/=)"%)/=%")=/")/=%/)"%=%/)"=)/%"=%")/=/%#?)%"`%"¤%¤%¤%¤%%&¤%((%&%&//&/&&//&¤&/¤&/&/¤//&


så här tycker jag om att jag är tvungen med mina egna pengar betala för bensinen för att jag inte tog pant när han skulle "hämta plånboken" han "glömt": "(%="%/="%/=%)"/)%""?)/%`!%=/%)# ?%(%=)%(`" %("=)%/#%(/(//(=%/(=/?%`!!()%`?%?"%(?(%  "`("=`%`=%`%=(%"`("%?%`"#¤%&/(?=)/=(#%)&%")¤"%=?(?%/)"%()#%%"%/)%?(&%(")&)%")=%/")%?/"%)/%?=%`%")`?"()?%`(?)`"=(¤)?"/&)?"&?%)("%%"&()(&%?&("?%=&("=%&("=%(&%="(&&%"=%(=?%"&(¤&?!`¤`!`"/(=#(#&%#)%#&%#`%#?=%&#&%#&%#%&/=%&/=%&/%#/&/&%"?¤&¤"?(¤"`?(¤"=¤?`"¤`?¤¤==¤¤="`¤"?"%()%/"________________-)Q=#¤%)#)(%=%#)(#)=)%()%)(=#"&%"/¤#&"&?"&¤/"(&¤=/&¤/=¤?&¤/¤&?/"¤/&&"¤&¤(//(¤"(/"¤&/?¤&(?/¤"?/¤=/¤"((¤)¤)&"(/¤&"(/)"¤(/&¤"/........64(/()/()/())(())()(:"&¤:"&:¤:"¤¤:&"¤::&¤:&¤¤&¤&:&¤::¤&:&:&"=&")?)¤)"&¤)¤&)"¤)"&¤")&¤)&¤")&")"&)¤&"¤)

Kommentarer
Postat av: Fittsimpa

Jag håller med till fullo ang. kön till Kharma. Den är så jävla X&("¤&()"¤¤("=)/(=/(/=(/)=(=)/%#%¤#="¤(=&/!!!!!!

2008-05-28 @ 00:06:01
URL: http://fittsimpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0