Diverse

förtäringstillställningar och dyl.


Kryssningen var förra helgen, och det var sjukt överskattat, men ändå ganska roligt måste jag medge. Norrback och Thompa lätt galnast... Otippat. Haha!


Balen däremot, var sjukt roligt... Väldigt trevligt med god mat, dans och diverse dryck, men framför allt: Alla stiliga människor. Gött som Mackan hade sagt.


Känns som att just kryssningen och balen är två stora steg mot studenten, och dessutom att jag fått bort ALLA rester, gör det hela inte direkt sämre.


Korpserien startar nästa vecka, vilket ska bli sjukt roligt... Torsdag 19:00 i Björksätra. Team Rosa (vi) vs. War Stars.


Ikväll är det hockey, match om 3:e pris mot Finland. Synd att det inte gick hela vägen. Sverige kan vara stolt iallafall. Laget har i mina ögon, gjort en mycket bra turnering.


Nu ska jag löka. Bjuder på några bilder också...


Kommentarer
Postat av: mariaaaa

stiliga luxish ;)

2008-05-21 @ 18:52:22
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: Ankie

Du va så jävla stilig, sötnos!!!! puss påre

2008-05-24 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0