Dansk korv

och diverse koffeindryck så som kaffe.


Sverige vann mot Danmark med 8-1, och idag var spelet ganska bra jämförelsevis gårdagens förlust mot Schweiz. Tyvärr saknas det "lilla extra" och jag tror inte det kommer gå långt. Jag hoppas att jag har fel.


Nästa vecka är det bal, vilket ska bli riktigt trevligt. Sir Marcus Tamminen ska också gå på balen, och det är så viktigt det, hahah. Redan nu söndag är det dags för något annat ur kategorin "studenten", det är nämligen kryssning på gång. Det kommer med största sannolikhet bli riktigt skoj.


Idag har Frida färgat mitt hår och gjort slingor, ett stort tack Luuke, jag är helnöjd.

Sitter i detta nu och lyssnar på Gyllene Tider efter en perfekt vårdag. Vädret är så otroligt skönt och jag får en sådan jäkla härlig feeling i mig. Snart är sommaren här. Underbart.


Imorgon ska jag jobba, lördag lika så. Men före det ska jag hinna läsa ut en bok, skriva klart två arbeten och sova lite också. Klockan är 23:30. Klarar jag det - eller klarar jag det inte?

För dom som vill är det mig inget emot ifall det blir vadslagning på det här. Vore bara roligt att veta oddsen... Jag tror att det var ungefär 17 gånger pengarna ifall Danmark vunnit mot Sverige idag, tror mina odds är ganska snarlika...


Mors

Inläggets citat: "Sta-kett-gatan?" Sir Marcus Tamminen försökte uttala Staketgatan när vi var i Gävle häromdagen.

Dagens låt: Gyllene Tider - Juni, Juli, Augusti

Kommentarer
Postat av: mackan

Det där var det ju du som sa, jag har aldrig sagt något sånt i hela mitt liv,ja ska gå med karin haraldsson på balen btw. NOOOT

2008-05-09 @ 00:06:58
URL: http://Loekfan.blogg.se
Postat av: Karin

Haha va bra då marcus då slipper jag oroa mig för det!

2008-05-09 @ 16:58:57
URL: http://jacques89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0