Kära läsare

ni ska ej behöva vänta mer.


Det är fredag, en utmärkt dag att skynda på uppgiften med att få "dålig-kondis-på-två-veckor". Denna dag är perfekt att förtära en (eller, helst flera) kalla öl eller dyl.

Hur går det för er läsare med att få dålig kondis? Kontakta mig gärna i cafeterian på skolan (efter lovet givetvis), jag befinner mig oftast på "chockladbolls-avdelningen".


Jag undrar en sak. Hur i hela potatislandets morotsbitar kan en slang gjord av GUMMI som är cirka 40-50 cm lång (inte speciellt bred) kosta 233 kr? Den som kan ge den logiska förklaringen till det vinner just en chockladboll i cafeterian efter lovet.

Hursomhelst behövs den slangen för att bilen ska vara funktionsduglig.


Siffran 7 betyder knappast tur för Brynäs del. S J U sekunder kvar då kvitterar Mora. Välförtjänt förvisso, men ändå surt eftersom Månsson missade öppet mål. Det sägs att Månsson byter klubb till nästa år, han har ju varit dålig sedan Bäckis drog så mig kvittar det. Jag tror Månsson byter klubb, hade han inte ett annat lag på G då hade han missat igår.


Pizza igår. Med Löken. King. Det var sjukt gott. Haha. Farsan skulle hämta mig, han ringer när han är i Björksätra (OBS, jag käkade på Jensas) och säger: "Gå ut nu!". De tyckte han ja. Haha.


Påsklovet börjar närma sig sitt slut. Det har varit lökigt. Jag vill passa på att nämna uttrycket "lycka till" till Malin, eftersom hon ska till Skottland i tre veckor.


Nu ringde Thompa, det skall smidas div. förtäringsplaner för kvällen. Haha.


Mors


Dagens låt: Ron Pope - A drop in the ocean

Dagens Plix-citat: "Hur kan ett spel vara roligt, egentligen?"  Div. teologiska, ontologiska och filosofiska tankar. Snart börjar Plix säkert tänka: "Varför finns jag?" "Vad är meningen med mitt liv?"

Dagens Plix-citat 2: "Om inte vi döpt just runda grejer till boll, då kanske en boll hade varit en fyrkantig grej." Kommentar överflödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0