Hahah

Igår var det påskförtäringar hos morsan i Gävle tillsammans med mormor och morfar, kusin och pojkvän, mostern och man.

Tänkte citera något som iallafall jag tyckte var roligt:

Jag: morsan hur gick det för Leksand igår då?
Morsan (Leksandsfan): Åt helvete... Hur gick det för Brynäs?
Jag: Åt helvete bra!
Mormor: Blev det oavgjort?

Hahaha.


Var tvungen att åka i ca 70-80 km/h på motorvägen hem efter påskförtäringarna. Hallå, ska det inte bli vår nu? Blev iallafall en trevlig kväll, först hos Carl och sen på Centro. Sen fick det räcka...

Nu är det lan! Jag, Plix, Norrback och Jonas!


Brynäs ligger nu i toppen av kvalserien efter 6-1 hemma mot Rögle. Slappna inte av i denna medvind nu bara.



Mors



Dagens låt: Ziggy Marley - Love Is My Religion (Acoustic)




Kommentarer
Postat av: JoX

Haha, skönt citat =D

2008-03-25 @ 13:45:56
URL: http://jockec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0